Om nem-HR

checkVi yder den service vi selv drømmer om

checkModtag din refusion automatisk

checkVi varetager dine offentlige ydelser

checkGratis rådgivning

Bliv kontaktet (Om nem-HR)
Sending

nem-HR administrerer dine offentlige ydelser, så du har tid til at passe din virksomhed!

Hvordan kan nem-HR hjælpe dig?

Vi er specialiseret i at afhjælpe små til store virksomheder med at få struktur over deres offentlige ydelser og vi bestræber os på:

  • At bistå den, på grund af fravær, i forvejen hårdt ramte arbejdsgiver med administration af sygedagpenge eller barselsdagpenge
  • At lette administrationen hos danske virksomheder, som ønsker at videreuddanne deres medarbejdere og samtidig fokusere på deres kernekompetencer
  • At fremstå som en servicevirksomhed uden sammenligning

Hvad er Nem-HR’s vision?

Vores vision er at være den bedste og mest effektive virksomhed i Danmark som på topprofessionel vis formår, at bringe administration af offentlige ydelser ind i det 21. århundrede.

Hvad er nem-HR’s mission?

Vores mission er gennem usammenlignelig service og software at forbedre arbejdsgange og administration af dagpengerefusion, VEU-godtgørelse og Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag (AUB) hos små til store danske virksomheder.

nem-HR – din foretrukne samarbejdspartner

Vi anser os selv som en yderst professionel servicevirksomhed, der som din samarbejdspartner sikrer dig den refusion du er berettiget til. Med vores erfaring og kompetencer inden for offentlige ydelser har vi dyb kendskab til systemerne, afgørende deadlines og øvrige forhold når din virksomhed eller du som selvstændig skal indhente din refusion i forbindelse med fravær grundet sygdom eller barsel.

Indberet din refusion hos os og få dine penge nu!

Som arbejdsgiver er du forpligtet til at indberette i NemRefusion hos Virk. Det kan du nu nemt og hurtigt slippe for via vores kontaktformular, via vores mailservice eller på SMS.

Kontakt os

Har du spørgsmål eller andet vi skal tage stilling til, kan du med fordel skrive til os på vores chat (link) eller ringe til os på telefon 31 155 155. Vi ser frem til at tage imod din henvendelse!

Hvem er nem-HR?

nem-HR er din foretrukne servicevirksomhed inden for offentlige ydelser. Vi har mere end 17 års erfaring med håndtering og administration af offentlige ydelser. Vores spidskompetence er at afhjælpe din virksomhed eller dig som selvstændig, så du slipper for NemRefusion og andre offentlige platforme.

Vi er en passioneret gruppe medarbejdere, som altid sidder klar ved telefon og chat, så vi sikrer dig din refusion hurtigt og samtidig frigiver dig tid til dine arbejdsopgaver.

Hos os er ingen opgave hverken for lille eller for stor.

Vi tilbyder

Rigtig fin kundeservice

“Vi har 14 selskaber, der manglede oprettelse af NemID medarbejdersignatur og elektroniske postkasser. Vi kontaktede nem-HR, der til vor absolut fulde tilfredshed klarede opgaven, således vi kunne prioritere andre opgaver.”

@Flemming Troelsen – Designa A/S

Super nemt!

“Refusion af offentlige ydelser er super nemt og effektivt i samarbejde med nem-HR.
Nu får vi husket at søge vores dagpengerefusion. Før i tiden glemte vi at søge, fordi det var for besværligt.”

@Kim Ottzen – Ottzen & Co I/S