Husk at betale statens forsikring til tiden

Husk at betale forsikring fra Statens Administration

Som altid er vi her for dig – denne gang vil vi blot minde dig om at Statens Administration for nylig har sendt opkrævning ud vedr. sygedagpengeforsikringen for lønmodtagere (§55).
Opkrævningen har senest rettidige betaling fredag d. 24. juli 2017.

Hvordan opkræves jeg?
Du modtager typisk opkrævningen i virksomhedens e-boks/digitale postkasse.
Hvis du har tilmeldt den til PBS, trækkes beløbet bare.
Alternativt kan den blive sendt som et elektronisk indbetalingskort, der aktivt skal godkendes i din bank.

Mangler du, eller kan du ikke finde din opkrævning?
Mener du ikke at du har modtaget opkrævningen, er det en god idé at kontakte Udbetaling Danmark eller nem-HR. Det er vigtigt at den betales rettidigt, for at undgå at forsikringen opsiges.

Har du brug for hjælp?
Er du i tvivl eller har du problemer i forhold til dette, er du som altid velkommen til at kontakte nem-HR på:

Tlf.: 31 155 155
Mail: info@nem-hr.dk

Sygedagpengeforsikring, NemRefusion, nem-HR, sygedagpenge, barselsdagpenge