Lønadministration

Nem-HR giver dig tryghed og ro i maven omkring din lønadministration

Du får en pålidelig samarbejdspartner, når du vælger Nem-HR til at varetage din virksomheds lønadministration og refusionsanmodninger i en samlet pakke!

Bred erfaring til din rådighed

Hos Nem-HR varetager vi stort set alle typer administrativt arbejde for vores kunder. Ingen opgave er hverken for lille eller for stor.

Udover hjælp til at administrere dine offentlige ydelser, kan du derfor også vælge at outsource din lønkørsel til os.

Vi har mere end 17 års erfaring med håndtering af diverse administrative opgaver der vedrører driften af en virksomhed og vi forstår at sætte os ind i lige præcis din situation og tilpasse os dine ønsker og behov.

  • Spar vigtig tid på lønkørsler
  • Få en lønadministration der virker
  • Hurtig og effektiv service
  • Automatisk lønkørsel
Hør hvordan vi kan hjælpe dig
Bliv kontaktet vedr. lønadministration
Sending

Få en lønadministration der virker

Bliv kontaktet af en specialist
Bliv kontaktet vedr. lønadministration
Sending

Spar op til din fritid

Som selvstændig kan det være svært at slippe arbejdet, når man kommer hjem og nogle gange kalder andre opgaver i aftentimerne. For at aflaste dig og give dig mere tid til at passe dit arbejde, kan vi også overtage administrationen af din lønkørsel.

Når du har oplyst dine medarbejderes løn, kan du overlade resten til os. Vi kan arbejde i alle økonomisystemer og varetager alt hvad der hører til lønkørsler og indberetninger til offentlige instanser såsom Feriekonto, overenskomster, barselsfonde, SKAT og ATP.

Tal med Thomas

Din specialist i lønadministration

Har du spørgsmål eller andet vi skal tage stilling til, kan du med fordel skrive til os på vores chat eller ringe til os på telefon 31 155 155. Vi ser frem til at tage imod din henvendelse!

Med venlig hilsen

Team Nem-HR

Smart-HR
Indberet
Ring op