Nem-HR kåres i 2021 som Marathongazelle, med 4 gazeller i træk!

Nem-HR er igen kåret som Gazellevirksomhed 2021

Lige nu er vi ved at revne af stolthed.

For 4. år i træk er vi nemlig modtagere af kåringen Gazellevirksomhed 2021 af Dagbladet Børsen – og det betyder, at vi er Marathongazeller.

Så ikke nok med, at vi er kåret til Gazellevirksomhed 2021 – som er stort nok i sig selv – så bliver Nem-HR kåret til Marathongazelle af tre årsager.

Vi har nemlig

  • modtaget kåringen i fire år i træk
  • fordoblet væksten siden vores første kåring
  • haft en stabil økonomisk vækst på en periode på mindst 7 år.

Så vi er ekstra stolte lige nu!

Og vi har altså lige lyst til at dele, HVOR vildt det egentlig er at blive kåret til Marathongazeller:

Det er nemlig kun omkring 100 virksomheder årligt, der får den ære. Og for at pensle det ENDNU mere ud, så betyder det, at det er kun 0,03% af de omkring 300.000 registrerede virksomheder i Danmark, der bliver kåret til Marathongazelle.

Og så har vi endda opnået den ære i en periode, hvor Danmark har været lukket både helt og delvist ned!

Uden vores virkelig dygtige medarbejdere, ville det her aldrig være sket.

Vi er nemlig dybt afhængige af vores dedikerede medarbejderes kæmpe teamindsats, og vi er stolte af at have en virksomhed med et virkelig godt samarbejde, en stor arbejdsglæde og et sundt arbejdsmiljø, som gennemsyrer hele vores arbejdsplads.

Et stort velfortjent tak til alle de hårdtkæmpende medarbejdere!

Men vi kunne jo ikke have opnået denne ære uden alle vores kunder

Derfor er det altafgørende for os, at vores kunder bliver ved med at være glade og tilfredse, så de bliver hængende år efter år. En stor del af vores kunder har faktisk været hos os i mere end ti år – og det er vi bare så ovenud stolte af.

Så vi vil naturligvis sige tusind tak til alle vores kunder!


Vi ønsker at levere en 6-stjernet oplevelse

Vi bestræber os altid på at gå lige dét ekstra skridt for vores kunder, så de altid er glade og tilfredse. Vores fokus ligger på at skabe værdi, overblik og tidsbesparelser for vores kunder, og vi ønsker at hjælpe og servicere dem til en 6-stjernet oplevelse og indsats på en 5-stjernet skala, og her spiller vores samarbejdspartnere en rolle.

Vores samarbejdspartnere har derfor også en stor andel i prisen, da gode aftaler og relationer hjælper til, at vi kan yde den gode service, som skaber og fastholder vores kunder.

Så tak til vores samarbejdspartnere, som vi ikke kunne have gjort det uden!

Og vi lover, at vi ikke hviler på laurbærrene – vi har nemlig fået endnu mere blod på tanden til at fortsætte vores arbejde og servicere vores kunder på bedst mulig vis og måske endda blive nomineret 5. gang næste år.

 

Endnu engang stort tak til kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.

Og tillykke til os selv – vi klapper altså lige os selv på skulderen og håber på at fortsætte denne fantastiske rejse.

Skal vi også varetage jeres offentlige administration?