“Tiden før nem-HR var bøvlet og resulterede i meget dyre fejl”

Sådan lyder det fra en glad og noget lettet CEO i Adtimize ApS, Michael Månsson.
Han er nu abonnementskunde hos nem-HR, hvilket på mange måder har ændret og lettet hverdagen for ham som travl direktør i egen virksomhed.

I 2016 var det slut med faldgruberne

Samarbejdet med nem-HR startede allerede tilbage i 2016, hvor Adtimize var en ganske ung virksomhed og havde brug for hjælp til alle de administrative faldgruber, som kan sende enhver virksomhed til tælling.

“Vi havde en ansat, der var længerevarende syg og blev derefter rådgivet af nem-HR til at tegne en forsikring, der giver kompensation fra 2. sygedag. Det blev startskuddet til samarbejdet, som vi har nydt rigtigt godt af lige siden. Vi har enkelte gange forsøgt selv at håndtere småopgaver, da vi var ad hoc-kunder hos nem-Hr, men det har været bøvlet, slugt dyrebare ressourcer og også resulteret i dyrebare fejl, der ville have været undgået. F.eks. har vi nu lært, at man ikke må vente med at søge refusion på en langtidssygemeldt til personen er tilbage, for det kan ende med ingen refusion på forsikringen, vi har tegnet.”

Fejl, som dem Michael Månsson her nævner, er virkelig noget vi ser ofte hos vores nye kunder. Refusioner kan være en jungle og netop derfor er vi specialiserede i at alle ansøgninger udfyldes korrekt og til tiden.

Fra ad hoc-kunde til fast abonnent

Nem-HR tilbyder både ad hoc-betaling og abonnementsløsninger. Michael Månsson har gjort brug af begge dele:

“Jeg begik flere fejl, som gjorde, at jeg valgte at få hjælp hos nem-HR på ad hoc-basis, og har også lavet dumme og dyre fejl efterfølgende – bl.a. ved ikke at få sendt refusioner korrekt afsted, som har medført, at vi er gået glip af større refusioner. Det er slut nu, da vi er blevet abonnementskunde og dermed nemt kan sende alle opgaver i nem-HRs retning.”

Efter flere dyrebare fejl har det nu givet mig en tryghed…

“Efter flere dyrebare fejl har det nu givet mig en tryghed, at vi i nem-HR har en meget værdifuld sparringspartner, som vi ikke vil være foruden. Derfor har vi valgt at opgradere til abonnementskunde, da det giver klart bedst mening og gør, at vi kan få svar på diverse spørgsmål, når de dukker op og samtidig får outsourcet alle opgaver, der vedrører refusion uanset, om det bare er en enkelt dag, for dem kan der være mange af på et år.”

Så, hvordan er det egentlig at være kunde hos nem-HR?

Der findes ikke noget værre end ventetid og utryghed, når det gælder din virksomheds funktionalitet og velvære. Hos os i nem-HR sætter vi en stor ære i at være tilgængelige for vores kunder – og det afspejler sig også i Michael Månssons dagligdag:

“Hver gang jeg har haft brug for hjælp, har jeg fået meget hurtig respons, og når der er ting, der lige skal undersøges, så vender nem-HR altid hurtigt tilbage. Dermed behøver jeg ikke at bruge unødvendige ressourcer på at forholde mig til sagerne, hvilket er af stor betydning, da jeg har mange bolde i luften i forvejen.”

Michael og Mark fra Adtimize

Det har både været en tidsmæssig besparelse og en økonomisk gevinst!

“Jeg vil klart anbefale nem-HR til alle mindre og mellemstore virksomheder, der ikke selv har de rigtige kompetencer inhouse til at håndtere alle de sager, der løbende dukker op. DET HAR BÅDE VÆRET EN TIDSMÆSSIG BESPARELSE OG ØKONOMISK GEVINST at have nem-HR som leverandør.
Endvidere giver det nu en tryghed i, at jeg nemt og hurtigt kan få det rigtige svar og bruge min og mine kollegers tid på andre og for os mere givende opgaver.”

og Michael Månsson fortsætter:

“Faktisk ville jeg ikke vide, hvad jeg lige skulle gøre uden nem-HR, når jeg nu ved, hvad de kan. SÅ, min opfordring til dig, der læser med, er, TAG ACTION med det samme, når du læser dette. Det bliver du GLAD for!”

Call Now Button