NemID og Digital postkasse

checkFå NemID allerede i dag

checkVi installerer NemID direkte på din computer

checkHurtig adgang til din digitale postkasse

checkSpar tid og penge

Bliv kontaktet (NemID og Digital postkasse)
Sending

Har du udfordringer med den obligatoriske digitale postkasse, NemID medarbejdersignatur eller nøglekort til erhverv, så kan vi hjælpe dig nu!

Når du bruger nem-HR kræves det ikke, at du besidder avancerede computeregenskaber eller har styr på det offentlige i henhold til, hvad man skal ajourføre som selvstændig virksomhed. Vi har mere end 17 års erfaring indenfor offentlige ydelser og kan hjælpe og rådgive dig inden for alle områder, stort som småt.

Ny type digital signatur

Efter afviklingen af digital signatur, er det nu obligatorisk at benytte NemID medarbejdersignatur ved indberetning og adgang til de fleste offentlige og kommunale instanser. Signaturen benyttes til at opnå adgang til din obligatoriske digitale postkasse og til at tildele fuldmagt til servicevirksomheder som os, der assisterer med indberetninger via virk.dk.

NemID

De forskellige NemID der findes er:

  • Privat NemID (nøglekort) – bruges af privatpersoner til at logge på netbank, borger.dk og andre personlige tjenester
  • NemID til banken (nøglekort) – bruges af virksomheder med erhvervskonto i banken. Kan kun bruges til banken
  • NemID Medarbejdersignatur (nøglekort eller nøglefil) – bruges af virksomheder til indberetninger til det offentlige samt digital post

Opsætning af din digitale postkasse

Som erhvervsdrivende er det obligatorisk at modtage digital post fra det offentlige i en digital postkasse på virk.dk.
Det kan dog være udfordrende for mange selvstændige erhvervsdrivende, at finde ud af hvordan man sætter sin digitale postkasse op.  Hos nem-HR tilbyder vi derfor at hjælpe dig med aktivering og opsætning af din digitale postkasse, så du fremadrettet nemt kan få adgang.

Opsætning af din Digitale postkasse med fjernsupport

For at gøre det overskueligt for dig, har vi mulighed for at fjernstyre din computer. Det gør vi ved at oprette fjernforbindelse til din PC eller Mac, mens du er med på telefonen og kigger med på din skærm. På den måde kan vi bestille, installere og aktivere din NemID nøglefil eller dit nøglekort via din computer med det samme.

Derefter opsættes og aktiveres din digitale postkasse og efterfølgende laver vi en genvej på din computer, så du altid har direkte adgang.

Kontakt os

Har du spørgsmål eller andet vi skal tage stilling til, kan du med fordel skrive til os på vores chat eller ringe til os på telefon 31 155 155. Vi ser frem til at tage imod din henvendelse!

Ring bare – Tlf. 31 155 155

– Gennemsnitlig svartid 22 sek

nem-HR, sygedagpengeforsikring, sygedagpenge, nemrefusion, barsel, barselsdagpenge, barselsrefusion,

Det siger kunderne om servicen:


anmeldelses-stjerner

Rigtig fin kundeservice

Vi har 14 selskaber, der manglede oprettelse af NemID medarbejdersignatur og elektroniske postkasser. Oprettelserne virkede meget uoverskuelige og ville være meget tidkrævende.
Vi kontaktede nem-HR, der til vor absolut fulde tilfredshed klarede opgaven, således vi kunne prioritere andre opgaver.

Flemming Troelsen – Designa A/S

anmeldelses-stjerner

Den ældre generation

Når man tilhører den generation, der ikke har haft IT med i sin opvækst, er det en god ide at finde sig en samarbejdspartner, der kan hjælpe.

Mit valg faldt på men-HR, hvilket har vist sig at være det rigtige valg. Jeg har kun mødt en venlig og hurtig service med stor forståelse for netop det behov jeg har for både at spare tid og slippe for bøvl med alle former for indberetninger og især undgå fejl i disse.

Den sidste opgave nem-HR har udført for mig var oprettelse af Digital Postkasse. Det tog få minutter. Havde jeg selv forsøgt ville der have været tale om timer og givetvis med fejl.

Jeg anbefaler med stor glæde og tillid nem-HR.

Jens Jørn Christiansen – Malerfirmaet J.J.C. ApS

Call Now Button