fbpx

NemID og Digital postkasse

Har du udfordringer med NemID medarbejdersignatur eller nøglekort til erhverv, så kan vi hjælpe dig nu!

Når du bruger Nem-HR kræves det ikke, at du besidder avancerede computeregenskaber eller har styr på det offentlige i henhold til, hvad man skal ajourføre som selvstændig virksomhed. Vi har mere end 17 års erfaring indenfor offentlige ydelser og kan hjælpe og rådgive dig inden for alle områder, stort som småt.

Ny type digital signatur

Efter afviklingen af digital signatur, er det nu obligatorisk at benytte NemID medarbejdersignatur ved indberetning og adgang til de fleste offentlige og kommunale instanser. Signaturen benyttes til at opnå adgang til din obligatoriske digitale postkasse og til at tildele fuldmagt til servicevirksomheder som os, der assisterer med indberetninger via virk.dk.

NemID

De forskellige NemID der findes er:

  • Privat NemID (nøglekort) – bruges af privatpersoner til at logge på netbank, borger.dk og andre personlige tjenester
  • NemID til banken (nøglekort) – bruges af virksomheder med erhvervskonto i banken. Kan kun bruges til banken
  • NemID Medarbejdersignatur (nøglekort eller nøglefil) – bruges af virksomheder til indberetninger til det offentlige samt digital post
Få NemID allerede i dag
Bliv kontaktet (NemID og Digital postkasse)
Sending

Har du akut brug for hjælp?

Bliv kontaktet af en specialist
Bliv kontaktet (NemID og Digital postkasse)
Sending

Skal vi opsætte din obligatoriske digitale postkasse for dig?

om erhvervsdrivende er det obligatorisk at modtage digital post fra det offentlige i en digital postkasse på virk.dk.
Det kan dog være udfordrende for mange selvstændige erhvervsdrivende, at finde ud af hvordan man sætter sin digitale postkasse op.  Hos Nem-HR tilbyder vi derfor at hjælpe dig med aktivering og opsætning af din digitale postkasse, så du fremadrettet nemt kan få adgang.

Opsætning af din Digitale postkasse med fjernsupport

For at gøre det overskueligt for dig, har vi mulighed for at fjernstyre din computer. Det gør vi ved at oprette fjernforbindelse til din PC eller Mac, mens du er med på telefonen og kigger med på din skærm. På den måde kan vi bestille, installere og aktivere din NemID nøglefil eller dit nøglekort via din computer med det samme.

Thomas Falther

Din specialist i NemID, digital postkasse, medarbejdersignatur og nøglekort

Har du spørgsmål eller andet vi skal tage stilling til, kan du med fordel skrive til os på vores chat eller ringe til os på telefon 31 155 155. Vi ser frem til at tage imod din henvendelse!

Med venlig hilsen

Team Nem-HR

Smart-HR
Indberet
Ring op